Короткий опис (реферат):
Починаючи з моменту набуття чинності статті 42 «Закону про Освіту», поняття академічної доброчесності виступає невід’ємної часткою процесу навчання та здобування освіти. Як відомо, у даній статті чи не вперше чітко визначені та сформульовані поняття і правила, якими мають керуватися всі учасники освітнього процесу. Даний закон має на меті забезпечити довіру до результатів навчання та наукових досягнень всіх учасників освітнього процесу.
Загальновідомим на сьогодні є факт, що передумовою національної безпеки України визначено підвищення якості вищої освіти, в тому числі і медичної, яка покликана зберегти здоров’я нації. Незважаючи на військові дії у країні, керівництво держави спрямовує значні
матеріальні та кадрові ресурси на підвищення якості освітнього процесу. З цією метою Міністерством освіти та науки України був розроблений та надісланий роз’яснювальний лист усім закладам вищої освіти, де чітко сформульовані і висвітленні рекомендації з правил та пунктів дотримання академічної доброчесності науково-педагогічними працівниками (посилання на використані
джерела інформації, недопущення плагіату та самоплагіату, дотримання авторського права та ін.), а також визначені пункти дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти, що включають в себе самостійне виконання навчальних завдань при підготовці до занять.