Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Принцип "student voices" як інструмент партнерської співпраціна кафедрі фармакології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пашинська, О
dc.contributor.author Альчук, О
dc.contributor.author Денисюк, О
dc.contributor.author Волощук, Н
dc.contributor.author Маринич, Л
dc.date.accessioned 2025-03-18T10:36:04Z
dc.date.available 2025-03-18T10:36:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Альчук О. І. Принцип "student voices" як інструмент партнерської співпраціна кафедрі фармакології / О. І. Альчук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк, Н. І. Волощук, Л. І. Маринич // “Вісник Вінницького національного медичного університету”. -2020. - Т. 24. - N2. – С.297-302 uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2020-24(2)-17
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7879
dc.description.abstract Стаття присвячена питанню імплементації принципів "student voices" та викладацького фідбеку у процес покращення викладання та засвоєння фармакології. Представлені результати анкетування студентів 3 та 4 курсів медичного факультету No 1 та No 2 ВНМУ ім. М. І. Пирогова, що були проведені у 2017, 2018, 2019 рр., за розробленою нами, сумісноз викладачами кафедри медичної психології, анкетою. Кожний рік опитували від 300 до 500 респондентів, а в 2019 році булидолучені до опитування ще й 247 студентів 4 курсу. За результатами опитування у 76-85% респондентів (3-й і 4-й курсвідповідно) відношення до обраної спеціальності не змінилося. 78% респондентів вважають якість навчання в універси-теті високою. При цьому якістю лекційного матеріалу задоволені близько 90% опитаних, якістю практичних занять - біля 88% опитаних. За оцінкою навчання на кафедрі за шкалою від "зовсім не цікаво" до "дуже цікаво", 84,9% опитаних вибрала відповідь "дуже цікаво". Оцінка ставлення викладача до студента як особистості показала гарне ставлення у 96% і незадовільне - у 3,9% опитаних. Студенти зазначили, що для покращення знань та більш глибокого розуміння предмету їмнеобхідно збільшити кількість практичних занять (32% - 3-й курс і 48% - 4-й курс). Таким чином, отримані дані дали можливість проаналізувати ефективність існуючих методів викладання фармакології, задоволеність студента освітнім процесом, безпосередньо, кінцевими результатами та якістю отриманих компетенцій. Також визначити роль та функцію викладача в умовах сучасної реальності, обрати вектор потенційних змін компетенцій професорсько-викладацького складу кафедри фармакології. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Вінницького національного медичного університету uk_UA
dc.subject student voices uk_UA
dc.subject feedbac uk_UA
dc.subject анкетування uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.title Принцип "student voices" як інструмент партнерської співпраціна кафедрі фармакології uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика