Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марчук, І. А. uk_UA
dc.contributor.author Бурдейний, О. О. uk_UA
dc.contributor.author Щерба, І. Ю. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-18T10:02:40Z
dc.date.available 2025-03-18T10:02:40Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Марчук І. А. Особистий бренд лікаря як невід'ємна складова сучасної медицини / І. А. Марчук, О. О. Бурдейний, І. Ю. Щерба // Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденцій розвитку українського і світового ринків праці : тези доп. навч.-метод. конф., 26 лют. 2025 р., Вінниця / ВНМУ ім. М. І. Пирогова. – Вінниця, 2025. – С. 168-169. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7859 en
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу важливості особистого бренду лікаря в сучасній медичній практиці. Автори підкреслюють, що в умовах легкодоступності інформації особистий бренд стає ключовим фактором успіху, формуючи довіру пацієнтів та вирізняючи лікаря серед конкурентів. У статті розглядаються складові особистого бренду, його вплив на залучення нових пацієнтів та можливості для професійного розвитку. Наголошується, що створення особистого бренду – це довгостроковий процес, який потребує зусиль, часу та постійного вдосконалення, але є необхідністю для успішної кар'єри лікаря в сучасній медицині. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject особистий бренд лікаря uk_UA
dc.subject медична практика uk_UA
dc.subject маркетингові зусилля uk_UA
dc.subject довіра пацієнтів uk_UA
dc.subject професійний розвиток uk_UA
dc.subject професіоналізм uk_UA
dc.subject експертність uk_UA
dc.subject публічний простір uk_UA
dc.title Особистий бренд лікаря як невід'ємна складова сучасної медицини uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика