Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Метод аналізу рівня знань іноземної мови студентів закладу вищої освіти на основі машинного навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Козачко, О. М. uk_UA
dc.contributor.author Жуков, С. О. uk_UA
dc.contributor.author Вуж, Т. Є. uk_UA
dc.contributor.author Лотоцький, А. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-17T14:24:40Z
dc.date.available 2025-03-17T14:24:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Метод аналізу рівня знань іноземної мови студентів закладу вищої освіти на основі машинного навчання / О. М. Козачко, С. О. Жуков, Т. Є. Вуж, А. О. Лотоцький // Наукові праці ВНТУ. – 2021. – Вип. 4. – С. 1–8. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7781 en
dc.description.abstract Стаття присвячена розробці методу аналізу рівня знань іноземної мови студентів закладу вищої освіти на основі методів машинного навчання. За допомогою методів машинного навчання можна виявити закономірності та тенденції, що дозволять підняти рівень знань студентів закладів вищої освіти. Завданнями роботи відповідно до поставленої мети є різносторонній аналіз даних: аналіз предметної галузі, розвідувальний аналіз, побудова моделі об’єкта та визначення дисциплін, що впливають на рівень вивчення іноземної мови. Для пошуку виду математичної моделі класифікатора в роботі використані дерева рішень. Для розробки методу аналізу рівня знань іноземної мови студентів закладу вищої освіти в роботі використано технології машинного навчання, за допомогою яких розроблено різні моделі дерев рішень з подальшим вибором найкращої з них. Виявлення закономірностей здійснюється за рахунок побудови дерев рішень на вибірках отриманих оцінок студентами Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова у 2-му, 4-му та 6-му семестрах навчання. В рамках цієї роботи пошук виду класифікатора здійснюється на основі градієнтного бустингу та логістичної регресії. Проведені експерименти показали, що правила отримані за допомогою регресійної моделі точніше прогнозують рівень знань іноземної мови. На основі цих досліджень зроблені адекватні і достатньо точні висновки про виявлені закономірності. Запропонований метод дозволяє виявити закономірності визначення рівня знань іноземної мови студентів закладів вищої освіти, використовуючи методи машинного навчання та забезпечує виявлення дисциплін, вивчення яких найбільше впливає на рівень знань іноземної мови. Для визначення рівня знань іноземної мови студентами закладу вищої освіти, було розроблено програмний модуль у вигляді веб-системи з використанням основних веб-технологій, який дозволяє автоматизовано розв’язати поставлену задачу з наданням рекомендацій щодо покращення рівня знань іноземної мови. Програмний модуль включає в себе веб-сайт з підключеною базою даних. Результати дослідження можуть бути ефективно використані для покращення сучасного навчального процесу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Наукові праці ВНТУ uk_UA
dc.subject дерева рішень uk_UA
dc.subject розвідувальний аналіз uk_UA
dc.subject побудова моделей uk_UA
dc.subject виявлення закономірностей uk_UA
dc.subject фактор впливу uk_UA
dc.subject Pytho uk_UA
dc.title Метод аналізу рівня знань іноземної мови студентів закладу вищої освіти на основі машинного навчання uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics