Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельник, А. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Слєпцова, І. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Паламарчук, Н. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-16T09:10:17Z | |
dc.date.available | 2025-03-16T09:10:17Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Мельник А. В. Вплив освітніх втрат з хімії на засвоєння студентами першого курсу дисциплін «Медична хімія» та «Біоорганічна хімія» / А. В. Мельник, І. В. Слєпцова, Н. В. Паламарчук // Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденцій розвитку українського і світового ринку праці : тези доп. навч.-метод. конф., (Вінниця, 26 лют. 2025 р.). – Вінниця, 2025. – С. 175-176. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7654 | en |
dc.description.abstract | В період з 2020 року й до нині сучасна українська освіта функціонує в умовах двох послідовних й найбільших для неї викликів за всю історію незалежності нашої держави – пандемії COVID‑19 та повномасштабного вторгнення російської федерації. Вимушений перехід до дистанційного навчання, відсутність доступу чи низька якість інтернету, проблема забезпеченості гаджетами вчителів та/або учнів, відключення електроенергії, перебування у зоні бойових дій або на тимчасово окупованих територіях, періодичне переривання навчального процесу під час повітряних тривог призвели до значних освітніх втрат учнів з усіх предметів, не є винятком і природничий напрям. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | ВНМУ | uk_UA |
dc.subject | наслідки навчання онлайн | uk_UA |
dc.subject | втрати якості освіти | uk_UA |
dc.subject | студенти-медики | uk_UA |
dc.title | Вплив освітніх втрат з хімії на засвоєння студентами першого курсу дисциплін «Медична хімія» та «Біоорганічна хімія» | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |