dc.contributor.author | Крупа, В. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Савчук, О. І. | uk_UA |
dc.contributor.author | Лобода, І. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-13T09:22:14Z | |
dc.date.available | 2025-03-13T09:22:14Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Крупа В. В. Сучасні підходи та тенденції розвитку освіти в Україні / В. В. Крупа, О. І. Савчук, І. В. Лобода // 7 th International Scientific and Practical Conference «Scientific Community: Interdisciplinary Research». – 2024. – № 187. – P. 90-97. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7506 | en |
dc.description.abstract | У статті розглянуто і описано основні підходити та тенденції розвитку освіти в Україні в сучасних умовах. Тенденції розвитку стверджують створення нового зразка сучасної освіти,який би передбачав пріоритет освіти, що орієнтований на особистісні професійні бажання студента що до отримання освітніх послуг, орієнтовано на знання основних предметів, які будуть потрібні у професійній діяльності, особливо практичних знань та вмінь, а також виховання почуття відповідальності, гідності, гармонії стосунків, свободи спілкування та компетенції у своїх теоретичних та практичних межах, і останнє це – гармонії з навколишнім середовищем. Нині великі технологічні компанії відіграють дедалі більшу роль в освітній системі, надаючи цифрові платформи та послуги для вирішення освітніх питань у сучасних умовах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | тенденції | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.subject | оцінка | uk_UA |
dc.title | Сучасні підходи та тенденції розвитку освіти в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | en |