Короткий опис (реферат):
У статті висвітлено особливості використання електронного навчання у
фармацевтичній освіті Великої Британії. Електронне навчання розглянуто як керований
педагогічний процес передачі контекстного навчання студентам. Зазначено, що електронне
навчання - це концепція CAL, CAE або CAI, поєднана з новими перспективами та технологіями.
Проаналізовано програмні продукти та веб-додатки для електронного навчання фармацевтів у
Великій Британії та використання в лікарнях, аптеках, фармацевтичних компаніях. Наведено
приклади академічних пакетів електронного навчання з освітньої програми «Фармацевтичні
науки». З’ясовано, що для ефективного створення контенту електронного навчання
використовуються два типи комунікаційних технологій, а саме: асинхронний і синхронний з
раціональним поєднанням педагогічних підходів: інструктивного, соціально конструктивістського, когнітивного, емоційного, поведінкового. З’ясовано, що у вищій
фармацевтичній освіті Великої Британії спостерігається чітка тенденція до створення віртуального
навчального середовища. Сфокусовано увагу на основних перевагах електронного навчання в
галузі фармацевтичної освіти у Великій Британії: віртуальні лабораторії, інтерактивне навчання,
доступ до ресурсів, неперервний професійний розвиток, змішане навчання, технологічний
прогрес. Виокремлено й схарактеризовано сучасні LMS-платформи електронного навчання
фармацевтів в університетах Великої Британії: Moodle, Blackboard, Canvas by Instructure, edX,
Coursera, Udemy, LinkedIn Learning, Khan Academy. Зроблено висновок, що електронне навчання у
фармацевтичній освіті Великої Британії має свої переваги та проблеми, над вирішенням яких
активно працює наукова та освітянська спільнота.