Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРОВАНИХ МАГІСТЕРСЬКИХ ПРОГРАМ ФАРМАЦІЇ (MPharm) В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.date.accessioned 2025-03-12T17:03:16Z
dc.date.available 2025-03-12T17:03:16Z
dc.date.issued 2023-11
dc.identifier.citation Шунков В. Особливості інтегрованих магістерських програм фармації (MPharm) в університетах Великої Британії / В. Шунков, М. Рудніченко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2023. – Т. 13. № 2. – С. 69-77. DOI: https://doi.org/10.31891/2308-4081/2023-13(2)-8 uk_UA
dc.identifier.other https://doi.org/10.31891/2308-4081/2023-13(2)-8 untranslated
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7460
dc.description У статті встановлено, що деякі фармацевтичні школи удосконалили свої бакалаврські програми, втіливши в підготовку фармацевтів ідеї самокерованого навчання, розширення індивідуальних можливостей студентів та реалізацію стратегії навчання впродовж життя. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню особливостей інтегрованих магістерських програм підготовки фармацевтів (MPharm) в університетах Великої Британії. З’ясовано, що фармацевтична освіта у Великій Британії готує студентів до отримання знань і навичок, необхідних для досягнення успіху в усіх потенційних напрямах кар’єри фармацевтів – громадській фармації, лікарняній фармації, промисловості, дослідницькій і науковій діяльності. Наголошено на необхідності врахування випереджувального та пропорційного підходів до формування змісту фармацевтичної освіти, а також використання ефективних технологій навчання, адаптованих до змін у професійний діяльності.Встановлено, що освітня програма MPharm охоплює фундаментальну та прикладну науку, клінічну та професійну практику в контексті догляду за пацієнтами. Вона передбачає три основні блоки (біологічну науку та терапевтику, фармацевтичні науки та професійну практику), які забезпечуються річними модулями і втілюються в життя через взаємодію з реальними пацієнтами. Охарактеризовано суттєві відмінності між кваліфікаційними дескрипторами для ступенів бакалавра з відзнакою (HE3) та магістра (HE4) згідно з рамкою кваліфікацій вищої освіти Великої Британії. Окреслено особливості інтегрованої магістерської програми MPharm (магістр фармації): комплексність програми; практична спрямованість; інтеграція теорії та практики; введення у професійну діяльність (можливість практикуватися в аптеці або інших фармацевтичних установах, де студенти отримують досвід роботи з пацієнтами та реаліями фармацевтичної практики); підготовка до реєстрації та отримання фармацевтичної ліцензії. З’ясовано, що у програмах MPharm традиційний акцент з наукового елементу зміщений на заохочення до аптечної практики та клінічної фармації. У зв’язку з цим відбулося зміщення навчального балансу підготовки фармацевтів від чистих наук (хімія, біологія, фізіологія) до нових предметних галузей, які включають біотехнології, фармакоекономіку, фармаконагляд, критичну оцінку, управлінські навички. uk_UA
dc.description.sponsorship - uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Порівняльна професійна педагогіка uk_UA
dc.relation.ispartofseries 13(2);69-77
dc.subject магістерська програма uk_UA
dc.subject Велика Британія uk_UA
dc.subject фармацевт uk_UA
dc.subject фармацевтичні школи uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРОВАНИХ МАГІСТЕРСЬКИХ ПРОГРАМ ФАРМАЦІЇ (MPharm) В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ uk_UA
dc.title.alternative PECULIARITIES OF INTEGRATED MASTER OF PHARMACY DEGREE PROGRAMS (MPHarm) IN THE UNIVERSITIES OF GREAT BRITAIN uk_UA
dc.type Other uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика