Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Панчук, О. Ю. | uk_UA |
dc.contributor.author | Белов, О. О. | uk_UA |
dc.contributor.author | Гринзовський, А. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Очередько, O. M. | uk_UA |
dc.contributor.author | Браткова, О. Ю. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-12T15:44:09Z | |
dc.date.available | 2025-03-12T15:44:09Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Властивості характеру студентів, які здобувають фах в умовахнавчання в закладі вищої медичної освіти: тенденції формування,особливості адаптаційних змін, гігієнічна оцінка / О. Ю. Панчук, О. О. Белов, А. М. Гринзовський [та ін.] // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2023. – Т. 27, № 1. – С. 150–159. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2023-27 | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7455 | en |
dc.description.abstract | Метою роботи було здійснення комплексної гігієнічної оцінки та визначення особливостей формування властивостей характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання у закладі вищої медичної освіти. Наукові дослідження передбачали виявлення провідних рис характеру сучасних студентів, що перебували на різних етапах навчання: початковий (1 курс), проміжний (3 курс) та заключний (5 курс) етапи та здійснювались із використанням особистісних опитувальників Шмішека і Mini-mult, а також особистісного 16 PF-опитувальника Кеттелла. Аналіз одержаних результатів передбачав застосування процедур описової статистики із використанням пакету програм статистичного аналізу "Statistica 6.1"(ліцензійний No ВXXR901E245722FA). У ході досліджень встановлено, що в структурі провідних ознак акцентуйованих рис характеру впродовж усього часу навчання і серед дівчат, і серед юнаків переважали показники, які слід було розподілити на декілька блоків. До першого блоку відповідно до ступеня вираження слід було віднести показники акцентуацій характеру заекзальтованим, гіпертимним і циклотимним типами, до другого блоку - показники акцентуацій характеру за збудливим, емотивним, педантичним і демонстративним типами, до третього блоку - показники акцентуацій характеру за застрягаючим, тривожним і дистимним типами, і, отже, найгірші за своїм змістовним наповненням дані не слід було вважати найбільш вираженими. Разом з тим визначена наявність цілого ряду несприятливих тенденцій, які реєструються з боку провідних властивостей характеру та впливають на рівень функціональних можливостей організму студентів. Одержані дані надалі мають бути використані для розроблення методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів студентіві наукового обґрунтування здоров'язберігаючих технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Вінницького національного медичного університету | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | властивості особистості | uk_UA |
dc.subject | характер | uk_UA |
dc.subject | тенденції формування | uk_UA |
dc.subject | психічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | гігієнічна оцінка | uk_UA |
dc.title | Властивості характеру студентів, які здобувають фах в умовахнавчання в закладі вищої медичної освіти: тенденції формування,особливості адаптаційних змін, гігієнічна оцінка | uk_UA |
dc.type | Article | en |