Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Властивості характеру студентів, які здобувають фах в умовахнавчання в закладі вищої медичної освіти: тенденції формування,особливості адаптаційних змін, гігієнічна оцінка

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Панчук, О. Ю. uk_UA
dc.contributor.author Белов, О. О. uk_UA
dc.contributor.author Гринзовський, А. М. uk_UA
dc.contributor.author Очередько, O. M. uk_UA
dc.contributor.author Браткова, О. Ю. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-12T15:44:09Z
dc.date.available 2025-03-12T15:44:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Властивості характеру студентів, які здобувають фах в умовахнавчання в закладі вищої медичної освіти: тенденції формування,особливості адаптаційних змін, гігієнічна оцінка / О. Ю. Панчук, О. О. Белов, А. М. Гринзовський [та ін.] // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2023. – Т. 27, № 1. – С. 150–159. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2023-27 en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7455 en
dc.description.abstract Метою роботи було здійснення комплексної гігієнічної оцінки та визначення особливостей формування властивостей характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання у закладі вищої медичної освіти. Наукові дослідження передбачали виявлення провідних рис характеру сучасних студентів, що перебували на різних етапах навчання: початковий (1 курс), проміжний (3 курс) та заключний (5 курс) етапи та здійснювались із використанням особистісних опитувальників Шмішека і Mini-mult, а також особистісного 16 PF-опитувальника Кеттелла. Аналіз одержаних результатів передбачав застосування процедур описової статистики із використанням пакету програм статистичного аналізу "Statistica 6.1"(ліцензійний No ВXXR901E245722FA). У ході досліджень встановлено, що в структурі провідних ознак акцентуйованих рис характеру впродовж усього часу навчання і серед дівчат, і серед юнаків переважали показники, які слід було розподілити на декілька блоків. До першого блоку відповідно до ступеня вираження слід було віднести показники акцентуацій характеру заекзальтованим, гіпертимним і циклотимним типами, до другого блоку - показники акцентуацій характеру за збудливим, емотивним, педантичним і демонстративним типами, до третього блоку - показники акцентуацій характеру за застрягаючим, тривожним і дистимним типами, і, отже, найгірші за своїм змістовним наповненням дані не слід було вважати найбільш вираженими. Разом з тим визначена наявність цілого ряду несприятливих тенденцій, які реєструються з боку провідних властивостей характеру та впливають на рівень функціональних можливостей організму студентів. Одержані дані надалі мають бути використані для розроблення методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів студентіві наукового обґрунтування здоров'язберігаючих технологій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Вінницького національного медичного університету uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject властивості особистості uk_UA
dc.subject характер uk_UA
dc.subject тенденції формування uk_UA
dc.subject психічна адаптація uk_UA
dc.subject гігієнічна оцінка uk_UA
dc.title Властивості характеру студентів, які здобувають фах в умовахнавчання в закладі вищої медичної освіти: тенденції формування,особливості адаптаційних змін, гігієнічна оцінка uk_UA
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика