Короткий опис (реферат):
У структурі провідних проблем психогігієнічного змісту, які сприяють здійсненню адекватного забезпеченнясоціально-психологічного, психофізіологічного і психічного супроводу процесів здійснення навчальної та професійної діяльності і під час перебування у закладі вищої освіти, і у ході безпосереднього виконання фахових обов’язків, на особливу увагу заслуговують показники рівня суб’єктивного контролю, котрі достатньо лаконічно, чітко та цілком окреслено відображують особистісно-значущі характеристики певного розташування локусу контролю (інтернальність-екстернальність) у відношенні до будь-яких подій, які відбуваються, та ситуацій, котрі реалізуються. Метою наукової роботи було здійснення психогігієнічної оцінки закономірностей формування провідних показників рівня суб’єктивного контролю особистості студентської молоді в динаміці двадцятирічного періоду часу – з 2001 року по 2023 роки.