Короткий опис (реферат):
Професійно-орієнтоване навчання майбутніх грамотних та кваліфікованих спеціалістів має на меті формування не лише певної системи знань та навичок, але й, в першу чергу, розвиток специфічних рис особистості, котрі в повній мірі відповідають вимогам професійної діяльності, яка здійснюється, та забезпечують адекватний перебіг процесів психічної і психофізіологічної адаптації. Не має залишитися осторонь і медичний фах, передусім його спеціальності, які відзначаються підвищеним рівнем небезпеки, виходячи з позицій формування несприятливих зрушень у стані здоров’я, до числа яких слід віднести і спеціальності стоматологічного профілю. Метою наукової роботи було встановлення особливостей взаємозв’язків між характеристиками особистості студентів медичних закладів вищої освіти, що знаходяться в основі психограм професійної діяльності за основними стоматологічними спеціальностями та забезпечують успішний перебіг психічної адаптації дівчат і юнаків, на підставі даних використання процедур кореляційного аналізу. Дослідження передбачало використання медико-соціологічних і статистичних методів, а також методів експертної оцінки.