Короткий опис (реферат):
Стан здоров'я студентської молоді у суттєвій мірі визначається рівнем функціональних можливостей організму дівчат та юнаків, які навчаються, котрий залежить і від стану адаптаційних ресурсів організму (психофізіологічна, психічна, соціально-психологічна адаптація), і від рівня звичної рухової активності, тобто певної сумарної кількості рухів, які конкретна особа виконує у процесі своєї життєдіяльності впродовж певного проміжку часу. Проте протягом останнього часу питання фізіолого-гігієнічної регламентації рухової активності студентської молоді практично не перебували у центрі наукових досліджень, тим більше у контексті їх взаємозумовленості і взаємозв’язку із психофізіологічними функціями організму дівчат та юнаків. Метою наукової роботи було здійснення фізіолого-гігієнічної оцінки особливостей впливу комплексної програми заходів, спрямованих на оптимізацію перебігу процесів психофізіологічної адаптації і рухової активності сучасних студентів, на показники стану зорової сенсорної системи і соматосенсорного аналізатору дівчат та юнаків, які навчаються.