Короткий опис (реферат):
Через воєнні дії, що протягом майже двох років тривають на території України, відбулась перевірка на міцність освітньої системи країни, зокрема й медичної. Дистанційне навчання, яке стало відповіддю на обмеження очної форми вивчення предметів для іноземних студентів, змусило шукати нові шляхи для реалізації освітнього процесу, що призвело до поширення технічних та програмних засобів, нових можливостей для освітніх інформаційних платформ, педагогічних технологій і методик навчання. Тому під час побудови персонального онлайн-заняття залишається необхідною умовою ефективна і якісна організація процесу навчання в режимі онлайн для формування стійких вмінь та навичок у здобувачів вищої медичної освіти. Набутий досвід кафедр Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова в період карантину та досвід інших країн у проведенні онлайн-навчання допомагає викладачам удосконалювати методи подання інформації та покращення рівня знань іноземних студентів. Технічною базою для проведення онлайн-занять широко використовується платформа "Teams" на базі Microsoft Office. У статті проаналізована специфіка організації навчального процесу у здобувачів освіти з інших країн, що навчаються на кафедрі мікробіології онлайн в умовах воєнного стану. Означено етапи заняття і можливості донесення інформації до студента на кожному з них. Доведено, що дистанційне навчання має низку переваг і недоліків, але надає можливість опановувати курс мікробіології навіть під час війни без переривання навчального процесу. Незважаючи на те, що онлайн-навчання в умовах воєнного стану є вимушеним кроком, при грамотній організації процесу можливо цілком забезпечити право студентів на отримання якісної освіти.