Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Особливості змішаної форми навчання студентів 4-6 курсів медичного університету в період воєнного стану

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Денищич, Л. П. uk_UA
dc.contributor.author Мельник, Е. А. uk_UA
dc.contributor.author Маринич, Л. І. uk_UA
dc.contributor.author Шевчук, С. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-12T08:18:00Z
dc.date.available 2025-03-12T08:18:00Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Особливості змішаної форми навчання студентів 4-6 курсів медичного університету в період воєнного стану / Л. П. Денищич, Е. А. Мельник, Л. І. Маринич, С. В. Шевчук // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2024. – Т. 28, №1. – С. 75-79. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2024-28(1)-13
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7374 en
dc.description.abstract Запровадження в Україні воєнного стану стало причиною переходу до змішаної форми освітньої діяльності, визначило нові виклики й можливості для закладів вищої освіти. Всупереч складним реаліям часу в країні продовжується освітній процес в областях (зокрема у Вінницькій області) з відносною безпековою ситуацією. У статті вказано на низку нормативних документів, якими керується заклад вищої освіти у провадженні освітньої діяльності. Також було здійснено аналіз поняття "змішана форма навчання", наведені основні положення щодо організації змішаного навчання та його ре зультати на прикладі студентів 4-6 курсів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова. Визначено, що змішана форма навчання є гармонійним поєднанням аудиторної та дистанційно-інтерактивної роботи здобувачів освіти з використання інформаційно-цифрових технологій. Вказано на переваги застосування змішаного (комбінованого) навчання під час підготовки майбутніх фахівців медичного напряму, зокрема здатність до адаптації та багатофункціональності. Така форма навчання позитивно вплинула і на підвищення мотивації майбутніх медиків та формування їхніх компетентностей. Визначено основні онлайн-платформи та цифрові засоби навчання, які використовуються під час змішаного (комбінованого) навчання в освітньому процесі медичних закладів вищої освіти, а саме: платформи дистанційного навчання Moodle та Microsoft Teаms, платформи онлайн-зв'язку Viber, Telegram, Messenger. Важливою стане адаптація освітнього процесу в умовах війни та сприяння тим заходам, які будуть спрямовані на відродження освіти у повоєнний період, а також підвищення можливостей цифровізації в країні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Вінницького національного медичного університету uk_UA
dc.subject змішана форма навчання uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject студенти-медики uk_UA
dc.subject елективні дисципліни uk_UA
dc.subject симуляційний центр uk_UA
dc.title Особливості змішаної форми навчання студентів 4-6 курсів медичного університету в період воєнного стану uk_UA
dc.title.alternative The peculiarities of blended learning of 4-6 years students at the medical university during the period of martial law en
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика