Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Особливості змішаної форми навчання студентів 4-6 курсів медичного університету в період воєнного стану

Show simple item record

dc.contributor.author Денищич, Л. П. uk_UA
dc.contributor.author Мельник, Е. А. uk_UA
dc.contributor.author Маринич, Л. І. uk_UA
dc.contributor.author Шевчук, С. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-12T08:18:00Z
dc.date.available 2025-03-12T08:18:00Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Особливості змішаної форми навчання студентів 4-6 курсів медичного університету в період воєнного стану / Л. П. Денищич, Е. А. Мельник, Л. І. Маринич, С. В. Шевчук // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2024. – Т. 28, №1. – С. 75-79. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2024-28(1)-13
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7374 en
dc.description.abstract Запровадження в Україні воєнного стану стало причиною переходу до змішаної форми освітньої діяльності, визначило нові виклики й можливості для закладів вищої освіти. Всупереч складним реаліям часу в країні продовжується освітній процес в областях (зокрема у Вінницькій області) з відносною безпековою ситуацією. У статті вказано на низку нормативних документів, якими керується заклад вищої освіти у провадженні освітньої діяльності. Також було здійснено аналіз поняття "змішана форма навчання", наведені основні положення щодо організації змішаного навчання та його ре зультати на прикладі студентів 4-6 курсів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова. Визначено, що змішана форма навчання є гармонійним поєднанням аудиторної та дистанційно-інтерактивної роботи здобувачів освіти з використання інформаційно-цифрових технологій. Вказано на переваги застосування змішаного (комбінованого) навчання під час підготовки майбутніх фахівців медичного напряму, зокрема здатність до адаптації та багатофункціональності. Така форма навчання позитивно вплинула і на підвищення мотивації майбутніх медиків та формування їхніх компетентностей. Визначено основні онлайн-платформи та цифрові засоби навчання, які використовуються під час змішаного (комбінованого) навчання в освітньому процесі медичних закладів вищої освіти, а саме: платформи дистанційного навчання Moodle та Microsoft Teаms, платформи онлайн-зв'язку Viber, Telegram, Messenger. Важливою стане адаптація освітнього процесу в умовах війни та сприяння тим заходам, які будуть спрямовані на відродження освіти у повоєнний період, а також підвищення можливостей цифровізації в країні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Вінницького національного медичного університету uk_UA
dc.subject змішана форма навчання uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject студенти-медики uk_UA
dc.subject елективні дисципліни uk_UA
dc.subject симуляційний центр uk_UA
dc.title Особливості змішаної форми навчання студентів 4-6 курсів медичного університету в період воєнного стану uk_UA
dc.title.alternative The peculiarities of blended learning of 4-6 years students at the medical university during the period of martial law en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics