Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Юрій, Р. Ф. | uk_UA |
dc.contributor.author | Краснова, А. А. | uk_UA |
dc.contributor.author | Тиравська, Ю. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-11T15:03:27Z | |
dc.date.available | 2025-03-11T15:03:27Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Юрій Р. Ф. Особливості викладання навчального матеріалу з елементами геймифікації у вищих медичних закладах / Р. Ф. Юрій, А. А. Краснова, Ю. В. Тиравська // Академічні візії. – 2023. – Вип. 16. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7323 | en |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання впровадження елементів геймифікації у процес підготовки майбутніх фахівців медичної галузі у закладах вищої медичної освіти. Автори аналізують введення ігрових технологій як популярного інноваційного методу поліпшення якості надання освітніх послуг і наводять приклади їх застосування у підготовці майбутніх лікарів. Студенти повинні отримати комплекс компетенцій, які дадуть їм змогу виконувати професійні медичні обов’язки з метою підвищення доступності та покращення якості медичної допомоги. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Академічні візі | uk_UA |
dc.subject | ЗВМО | uk_UA |
dc.subject | освітні інновації | uk_UA |
dc.subject | ігрові технології | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | освітня реформа | uk_UA |
dc.title | Особливості викладання навчального матеріалу з елементами геймифікації у вищих медичних закладах | uk_UA |
dc.type | Article | en |