Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Іващук, О. В. uk_UA
dc.contributor.author Іващук, Д. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-11T14:39:19Z
dc.date.available 2025-03-11T14:39:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Іващук О. В. Особливості формування цифрових компетентностей у студентів-медиків / О. В. Іващук, Д. О. Іващук // Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). – 2023. – № 2(16). – С. 306-313. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7315 en
dc.description.abstract Пандемія COVID-19 стала суттєвим поштовхом до диджиталізації різних сфер діяльності людини, суспільства та держави. Цифровізація медицини сприяє забезпеченню якості надання медичних послуг населенню. У зв’язку з цим гостро постає питання підготовки фахівців, які вміють працювати з відповідними технологіями. Тому набуття цифрових компетентностей є важливим аспектом медичної освіти. У статі описано підходи, які дозволяють студентам-медикам здобути на практичних заняттях з медичної інформатики комп’ютерні навички, які будуть необхідні їм у подальшій професійній діяльності. Оскільки основними напрямками диджиталізації медицини є електронна система охорони здоров’я eHealth, медичні систем підтримки прийняття рішень, телемедицина, то робочі програми мають містити теми, які дозволяють студентам здобути навички роботи у зазначених сферах. Викладачі медичної інформатики Вінницького національного університету ім. М.І. Пирогова співпрацюють з українськими розробниками медичних програмних продуктів і забезпечують доступ до сучасних програмних рішень своїм студентам під час вивчення тем: “Методи підтримки прийняття рішень. Стратегії отримання медичних знань”, “Клінічні системи підтримки прийняття рішень. Засоби прогнозування”, “Експертні системи”, “Моделювання медико-біологічних процесів”. Основними цифровими компетентностями, які можуть бути сформовані під час навчання у вищому навчальному медичному закладі є: навички роботи з медичними інформаційними системами на прикладі МІС Doctor Eleks, з приладами дистанційного моніторингу стану пацієнта та з віртуальним пацієнтом “СКІФ”, постановка діагнозів за допомогою експертних систем. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Наукові інновації та передові технології uk_UA
dc.subject цифрові компетентності uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject електронна система охорони здоров’я eHealth uk_UA
dc.subject медична інформаційна система uk_UA
dc.subject телемедицина uk_UA
dc.subject системи підтримки прийняття рішень uk_UA
dc.subject віртуальний пацієнт uk_UA
dc.title Особливості формування цифрових компетентностей у студентів-медиків uk_UA
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика