Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Serheta, I. V. | en |
dc.contributor.author | Mostova, O. P. | en |
dc.contributor.author | Stoyan, N. V. | en |
dc.contributor.author | Bratkova, O. Yu. | en |
dc.contributor.author | Dudarenko, O. B. | en |
dc.contributor.author | Drezhenkova, I. L. | en |
dc.date.accessioned | 2025-03-11T13:14:10Z | |
dc.date.available | 2025-03-11T13:14:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Regularities of the course of the processes of psychophysiological adaptation among pupils of senior school age with different levels of health / I. V. Serheta, O. P. Mostova, N. V. Stoyan [et al.] // Intellectual capital is the foundation of innovative development : monograph. – Karlsruhe, 2023. – Chapter 12. – P. 148–157. – (Series «European Science». Book 18, Part 4.). | en |
dc.identifier.other | DOI: 10.30890/2709-2313.2023-18-04-008 | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7298 | en |
dc.description.abstract | Важливе місце у структурі наукових досліджень, присвячених проблемам адаптації, займають питання щодо проведення порівняльної оцінки особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації серед дівчат і юнаків з різним рівнем здоров’я, зокрема, серед школярів, які відзначаються високим на підставі проведення комплексу клініко-діагностичних досліджень рівнем здоров’я, та серед школярів, представників різних груп здоров’я, структурний розподіл яких цілком адекватно відображує особливості звичного профілю здоров’я традиційного учнівського колективу сучасної школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Scientific World-Net Akhat AV | en |
dc.subject | нервова діяльність | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | вікова періодизація | uk_UA |
dc.subject | онтогенез людини | uk_UA |
dc.title | Regularities of the course of the processes of psychophysiological adaptation among pupils of senior school age with different levels of health | en |
dc.type | Article | en |