Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової конкурентної стратегії закладів охорони здоров’я України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тринчук (Міщук), А. А. uk_UA
dc.contributor.author Жарлінська, Р. Г. uk_UA
dc.contributor.author Пилипчук, В. Л. uk_UA
dc.contributor.author Адамчук, О. Ф. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-10T11:57:54Z
dc.date.available 2025-03-10T11:57:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової конкурентної стратегії закладів охорони здоров’я України [Електронний ресурс] / А. А. Тринчук (Міщук), Р. Г. Жарлінська, В. Л. Пилипчук, О. Ф. Адамчук // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2024. – Т. 28, № 1. – P. 90–96. – Mode of access: https://doi.org/10.31393/reports-vnmedical-2024-28(1)-16 uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2024-28(1)-16
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7200 en
dc.description.abstract Трансформаційні зміни в охороні здоров’я України сприяють розвитку сфери охорони здоров’я та впровадженню ринкових механізмів у діяльність закладів охорони здоров’я (ОЗ). Заклади ОЗ вимагають досконалої маркетингової стратегії та формування системи показників оцінки її ефективності. Метою дослідження є обґрунтування методичних підходів до оцінки ефективності маркетингової конкурентної стратегії для закладів ОЗ на ринку медичних послуг. Авторами використано принцип тріади Donabedian A. для структурування показників з метою оцінки ефективності маркетингової стратегії закладу ОЗ, що дозволило враховувати три взаємопов’язані фактори якості: ресурси, процес, результати лікування пацієнтів. Обґрунтовано необхідність вибору критеріального підходу для ефективного управління маркетингом вищим менеджментом закладів ОЗ та обрано відповідні критерії в трьох вимірах – економічності, продуктивності і результативності, та з двох позицій – зовнішньої і внутрішньої. Визначення ефективності стратегії закладу ОЗ запропоновано здійснювати на основі розрахунку комплексного показника ефективності. Авторами розроблені типи показників для закладів ОЗ за тріадою Donabedian A., які можуть бути використані для поліпшення клінічного процесу й оцінювання як ефективності закладу загалом, так і маркетингової конкурентної стратегії зокрема. Запропонована система показників для оцінювання ефективності маркетингової конкурентної стратегії закладу ОЗ за необхідності може бути розширена з метою врахування специфіки функціонування конкретного закладу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Вінницького національного медичного університету uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject економічність uk_UA
dc.subject продуктивність uk_UA
dc.subject результативність uk_UA
dc.subject маркетингова конкурентна стратегія uk_UA
dc.subject заклад охорони здоров’я uk_UA
dc.title Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової конкурентної стратегії закладів охорони здоров’я України uk_UA
dc.title.alternative Methodical approaches to marketing competitive strategy's effectiveness assessment for healthcare organizations in Ukraine en
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика