dc.contributor.author |
Вільчинська, Т. П. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Гончарук, В. А. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Денека, М. Т. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-03-07T17:34:30Z |
|
dc.date.available |
2025-03-07T17:34:30Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Вільчинська Т. П. Концептуальні метафори української та англійської мов: порівняльний аналіз / Т. П. Вільчинська, В. А. Гончарук, М. Т. Денека // Multidisciplinary challenges in contemporary science: innovations and collaboration (Poland) : materials International scientific conference (September 15, 2023, Poland). – Łódź: Futurity Publishing, 2023. – С. 371-376. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
863-334-1456-22-8 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7118 |
en |
dc.description.abstract |
У науковій доповіді досліджується процес пізнання світу через когнітивну діяльність та формування концептуальної карти світу, що відображається у мові. Здійснено порівняльний аналіз структурних та семантичних характеристик образних слів української та англійської мов, з фокусом на когнітивній теорії. Виявлено концептуальні метафори, що допомагають розкрити зв'язки між мовами та способи сприйняття світу їх носіями. Метафоричне мислення виявлено як культурно зумовлене, а різні культурні конотації приєднують метафору до конкретних образів у кожній мові. Дослідження вказує на унікальність виразу концепцій в кожній мові та їх схожість у використанні метафор для передачі абстрактних ідей. Результати сприяють розумінню культурного обміну та міжмовного перекладу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Futurity Publishing |
en |
dc.subject |
пізнання |
uk_UA |
dc.subject |
когнітивна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
концептуальна карта світу |
uk_UA |
dc.subject |
семантика |
uk_UA |
dc.subject |
метафори |
uk_UA |
dc.subject |
культурний обмін |
uk_UA |
dc.subject |
міжмовний переклад |
uk_UA |
dc.title |
Концептуальні метафори української та англійської мов: порівняльний аналіз |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |