Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Роль менеджменту у забезпеченні транспарентності як основного принципу маркетингу у медичній сфері

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Головчук, Ю.О.
dc.contributor.author Рисинець, Т. П.
dc.date.accessioned 2025-03-06T16:44:15Z
dc.date.available 2025-03-06T16:44:15Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Головчук Ю. О. Роль менеджменту у забезпеченні транспарентності як основного принципу маркетингу у медичній сфері / Ю. О. Головчук, Н.П. Карачина, Л. В. Дибчук, Т.П. Рисинець, Л.П. Середницька // Ефективна економіка – 2025. – № 2. – DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.2.22 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7035
dc.description.abstract У статті розглядається важливість управління в забезпеченні транспарентності як основного принципу маркетингу у медичній галузі. Транспарентність є критично важливим елементому створенні довіри між медичними установами та пацієнтами, адже відкритість у наданні інформації про послуги, ціни та якість обслуговування формує позитивний імідж закладів охорони здоровʼя.Автори підкреслюють, що ефективне управління сприяє впровадженню прозорих процесів, що дозволяє пацієнтам отримувати необхідну інформацію для прийняття обґрунтованих рішень. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Ефективна економіка uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject охорона здоровʼя uk_UA
dc.subject медицина uk_UA
dc.title Роль менеджменту у забезпеченні транспарентності як основного принципу маркетингу у медичній сфері uk_UA
dc.title.alternative Тhe role of management in ensuring transparency as a basic principle of marketing in the medical field uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика