Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лепетан, І. М.
dc.date.accessioned 2025-02-02T20:37:54Z
dc.date.available 2025-02-02T20:37:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лепетан І. М. Телемедицина як частина цифрового бренду медичних послуг / І. М. Лепетан // Інформаційні технології і автоматизація – 2024: матеріали XVII Міжнародної науково-практичної конференції. Одеса, 31 жовтня – 1 листопада 2024 року. – С. 813-814. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6775
dc.description.abstract У тезах розглядається поняття телемедицини, а також її місце і роль для цифрового бренду медичних послуг. Також розкрито елементи побудови бренду завдяки телемедицині, що надає можливість надавати медичну допомогу на відстані за допомогою сучасних технологій. Це підвищує доступність і зручність для пацієнтів, оптимізує роботу медичних установ і сприяє формуванню інноваційного іміджу. Інтеграція телемедицини дозволяє розширити спектр послуг, покращити взаємодію з пацієнтами та збільшити їхню довіру до бренду. Завдяки впровадженню новітніх цифрових рішень, телемедицина стає стратегічним інструментом для підвищення конкурентоспроможності медичних закладів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Видавництво ОНТУ, Одеса uk_UA
dc.subject телемедицина uk_UA
dc.subject охорона здоров'я uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject цифровий бренд uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject медичні послуги uk_UA
dc.title Телемедицина як частина цифрового бренду медичних послуг uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика