dc.contributor.author |
Лепетан, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-02T20:37:54Z |
|
dc.date.available |
2025-02-02T20:37:54Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Лепетан І. М. Телемедицина як частина цифрового бренду медичних послуг / І. М. Лепетан // Інформаційні технології і автоматизація – 2024: матеріали XVII Міжнародної науково-практичної конференції. Одеса, 31 жовтня – 1 листопада 2024 року. – С. 813-814. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6775 |
|
dc.description.abstract |
У тезах розглядається поняття телемедицини, а також її місце і роль для цифрового бренду медичних послуг. Також розкрито елементи побудови бренду завдяки телемедицині, що надає можливість надавати медичну допомогу на відстані за допомогою сучасних технологій. Це підвищує доступність і зручність для пацієнтів, оптимізує роботу медичних установ і сприяє формуванню інноваційного іміджу. Інтеграція телемедицини дозволяє розширити спектр послуг, покращити взаємодію з пацієнтами та збільшити їхню довіру до бренду. Завдяки впровадженню новітніх цифрових рішень, телемедицина стає стратегічним інструментом для підвищення конкурентоспроможності медичних закладів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавництво ОНТУ, Одеса |
uk_UA |
dc.subject |
телемедицина |
uk_UA |
dc.subject |
охорона здоров'я |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
цифровий бренд |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
медичні послуги |
uk_UA |
dc.title |
Телемедицина як частина цифрового бренду медичних послуг |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |