dc.contributor.author |
Pchelianska, G. |
|
dc.contributor.author |
Holovchuk, Y. |
|
dc.contributor.author |
Serednytska, L. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-01T17:45:11Z |
|
dc.date.available |
2025-02-01T17:45:11Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Pchelianska G., Holovchuk Y., Serednytska L. Features of e-commerce development in a pandemic condition // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2021. – № 9 (2). – С. 13–16. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6765 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто сутність та визначення електронної комерції, як важливого напряму розвитку підприємств. Електронна комерція – це ділова активність із купівлі-продажу товарів та послуг, що передбачає взаємодію сторін на основі інформаційної глобальної мережі Інтернет. Підкреслено важливість електронної комерції в умовах пандемії, оскільки вона виступає вагомим драйвером її розвитку. Визначено, що використання електронної комерції пропонує для споживачів суттєві переваги, зокрема конкурентоспроможну ціну, економію часу і прямий контакт без посередників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky |
uk_UA |
dc.subject |
пандемія |
uk_UA |
dc.subject |
електронна комерція |
uk_UA |
dc.subject |
комерція |
uk_UA |
dc.title |
Features of E-Commerce Development in a Pandemic Condition |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Особливості розвитку електронної комерції в умовах пандемії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |