dc.contributor.author |
Дибчук, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Головчук, Ю. О. |
|
dc.contributor.author |
Рузакова, О. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-01T15:40:34Z |
|
dc.date.available |
2025-02-01T15:40:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Дибчук Л. В. Використання цифрових технологій у маркетингу транспортних послуг / Л. В. Дибчук, Ю. О. Головчук, О. В. Рузакова // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2024. – № 86. – С. 196–208. – DOI: https://doi.org/10.18664/btie.86.310141 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6759 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто актуальність цифрових технологій у маркетингу транспортних послуг і визначено найпрогресивніші з них. Проаналізовано вплив інтернету та мобільних пристроїв на маркетингові стратегії, а також використання клієнтських даних для створення персоналізованих рекламних кампаній. Описано розвиток мобільних додатків, їхні функціональні можливості та вплив на клієнтський досвід, а також ефективне використання соціальних медіа для залучення й утримання клієнтів. Досліджено процес збору та обробки великих обсягів даних про клієнтів і застосування аналітичних інструментів для оптимізації маркетингових стратегій. Розглянуто переваги та виклики цифрової трансформації, шляхи подолання викликів та мінімізації ризиків, надано практичні рекомендації для транспортних компаній. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Вісник економіки транспорту і промисловості |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові технології |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
транспорт |
uk_UA |
dc.title |
Використання цифрових технологій у маркетингу транспортних послуг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Application of Digital Technologies to Optimize Modern Logistics Systems |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |