Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Інноваційні засади формування маркетингових стратегій регіонального розвитку туризму в умовах нестабільності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головчук, Ю. О.
dc.date.accessioned 2025-01-31T21:26:37Z
dc.date.available 2025-01-31T21:26:37Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Головчук Ю. О. Інноваційні засади формування маркетингових стратегій регіонального розвитку туризму в умовах нестабільності: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.05 / Одеський національний технологічний університет. – Одеса, 2024. – 41 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6757
dc.description.abstract Туризм є ключовою галуззю для регіональної економіки, яка забезпечує робочі місця і приносить доходи як бізнесу, так і місцевим бюджетам. Для приваблення туристів і сприяння сталому розвитку, регіонам потрібні ефективні маркетингові стратегії. Останнім часом стратегії територіального маркетингу стали предметом наукових досліджень, оскільки вони є все більш популярним інструментом для просування регіонів і підвищення їх конкурентоспроможності. Економічні дослідження стратегій територіального маркетингу підкреслюють їх позитивний вплив на створення робочих місць, прибутковість і залучення інвестицій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Одеський національний технологічний університет uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.title Інноваційні засади формування маркетингових стратегій регіонального розвитку туризму в умовах нестабільності uk_UA
dc.type Other uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика