dc.contributor.author |
Головчук, Ю. О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-31T21:26:37Z |
|
dc.date.available |
2025-01-31T21:26:37Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Головчук Ю. О. Інноваційні засади формування маркетингових стратегій регіонального розвитку туризму в умовах нестабільності: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.05 / Одеський національний технологічний університет. – Одеса, 2024. – 41 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6757 |
|
dc.description.abstract |
Туризм є ключовою галуззю для регіональної економіки, яка забезпечує робочі місця і приносить доходи як бізнесу, так і місцевим бюджетам. Для приваблення туристів і сприяння сталому розвитку, регіонам потрібні ефективні маркетингові стратегії.
Останнім часом стратегії територіального маркетингу стали предметом наукових досліджень, оскільки вони є все більш популярним інструментом для просування регіонів і підвищення їх конкурентоспроможності. Економічні дослідження стратегій територіального маркетингу підкреслюють їх позитивний вплив на створення робочих місць, прибутковість і залучення інвестицій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний технологічний університет |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.title |
Інноваційні засади формування маркетингових стратегій регіонального розвитку туризму в умовах нестабільності |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |