Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Полька, Н. С. | uk |
dc.contributor.author | Яцковська, Н. Я. | uk |
dc.contributor.author | Платонова, А. Г. | uk |
dc.contributor.author | Джурінська, С. М. | uk |
dc.contributor.author | Шкарбан, К. С. | uk |
dc.contributor.author | Малачкова, Н. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T15:37:31Z | |
dc.date.available | 2017-06-02T15:37:31Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Порівняльна оцінка функціонального стану школярів в процесі роботи з підручниками на електронних та паперових носіях / Н. С. Полька, Н. Я. Яцковська, А. Г. Платонова [та ін.] // Гігієна населених місць. – 2011. – № 58. – С. 310-315. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/674 | |
dc.description.abstract | Порівняльний аналіз ступеня впливу візуального навантаження, яке створює робота з підручниками на паперових та електронних носіях, на функціональний стан зорового аналізатору показав, що значення основних досліджуваних офтальмологічних показників в процесі роботи з підручниками (паперовим і електронним) не зазнали суттєвих змін і знаходились в межах фізіологічної норми для дітей даних вікових груп. Відсутність достовірних змін у значеннях офтальмологічних показників свідчить, що процес читання, як підручників на паперових носіях, так і за допомогою електронного пристрою «РосketВооk», не викликає погіршення функціонального стану зорового аналізатора дітей. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Інститут гігієни та мед. екології ім. О. М. Марзєєва НАМН України | uk |
dc.subject | електронний підручник | uk |
dc.subject | школярів функціональний стан | uk |
dc.subject | електронний пристрій «РосketВооk» | uk |
dc.subject | підручник паперовий | uk |
dc.subject | зоровий аналізатор | uk |
dc.title | Порівняльна оцінка функціонального стану школярів в процесі роботи з підручниками на електронних та паперових носіях | uk |
dc.title.alternative | Сравнительная оценка функционального состояния школьников в процессе работы с учебниками на электронных и бумажных носителях | ru |
dc.title.alternative | Comparative assessment of the functional state of schoolchildren in the process of the work with the manuals on electronic and paper carriers | en |
dc.type | Article | en |