dc.contributor.author |
Полька, Н. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Яцковська, Н. Я. |
uk |
dc.contributor.author |
Платонова, А. Г. |
uk |
dc.contributor.author |
Джурінська, С. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Шкарбан, К. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Малачкова, Н. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2017-06-02T15:37:31Z |
|
dc.date.available |
2017-06-02T15:37:31Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Порівняльна оцінка функціонального стану школярів в процесі роботи з підручниками на електронних та паперових носіях / Н. С. Полька, Н. Я. Яцковська, А. Г. Платонова [та ін.] // Гігієна населених місць. – 2011. – № 58. – С. 310-315. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/674 |
|
dc.description.abstract |
Порівняльний аналіз ступеня впливу візуального навантаження, яке створює робота з підручниками на паперових та електронних носіях, на функціональний стан зорового аналізатору показав, що значення основних досліджуваних офтальмологічних показників в процесі роботи з підручниками (паперовим і електронним) не зазнали суттєвих змін і знаходились в межах фізіологічної норми для дітей даних вікових груп. Відсутність достовірних змін у значеннях офтальмологічних показників свідчить, що процес читання, як підручників на паперових носіях, так і за допомогою електронного пристрою «РосketВооk», не викликає погіршення функціонального стану зорового аналізатора дітей. |
uk |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk |
dc.publisher |
Інститут гігієни та мед. екології ім. О. М. Марзєєва НАМН України |
uk |
dc.subject |
електронний підручник |
uk |
dc.subject |
школярів функціональний стан |
uk |
dc.subject |
електронний пристрій «РосketВооk» |
uk |
dc.subject |
підручник паперовий |
uk |
dc.subject |
зоровий аналізатор |
uk |
dc.title |
Порівняльна оцінка функціонального стану школярів в процесі роботи з підручниками на електронних та паперових носіях |
uk |
dc.title.alternative |
Сравнительная оценка функционального состояния школьников в процессе работы с учебниками на электронных и бумажных носителях |
ru |
dc.title.alternative |
Comparative assessment of the functional state of schoolchildren in the process of the work with the manuals on electronic and paper carriers |
en |
dc.type |
Article |
en |