Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Порівняльна оцінка функціонального стану школярів в процесі роботи з підручниками на електронних та паперових носіях

Show simple item record

dc.contributor.author Полька, Н. С. uk
dc.contributor.author Яцковська, Н. Я. uk
dc.contributor.author Платонова, А. Г. uk
dc.contributor.author Джурінська, С. М. uk
dc.contributor.author Шкарбан, К. С. uk
dc.contributor.author Малачкова, Н. В. uk
dc.date.accessioned 2017-06-02T15:37:31Z
dc.date.available 2017-06-02T15:37:31Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Порівняльна оцінка функціонального стану школярів в процесі роботи з підручниками на електронних та паперових носіях / Н. С. Полька, Н. Я. Яцковська, А. Г. Платонова [та ін.] // Гігієна населених місць. – 2011. – № 58. – С. 310-315. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/674
dc.description.abstract Порівняльний аналіз ступеня впливу візуального навантаження, яке створює робота з підручниками на паперових та електронних носіях, на функціональний стан зорового аналізатору показав, що значення основних досліджуваних офтальмологічних показників в процесі роботи з підручниками (паперовим і електронним) не зазнали суттєвих змін і знаходились в межах фізіологічної норми для дітей даних вікових груп. Відсутність достовірних змін у значеннях офтальмологічних показників свідчить, що процес читання, як підручників на паперових носіях, так і за допомогою електронного пристрою «РосketВооk», не викликає погіршення функціонального стану зорового аналізатора дітей. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Інститут гігієни та мед. екології ім. О. М. Марзєєва НАМН України uk
dc.subject електронний підручник uk
dc.subject школярів функціональний стан uk
dc.subject електронний пристрій «РосketВооk» uk
dc.subject підручник паперовий uk
dc.subject зоровий аналізатор uk
dc.title Порівняльна оцінка функціонального стану школярів в процесі роботи з підручниками на електронних та паперових носіях uk
dc.title.alternative Сравнительная оценка функционального состояния школьников в процессе работы с учебниками на электронных и бумажных носителях ru
dc.title.alternative Comparative assessment of the functional state of schoolchildren in the process of the work with the manuals on electronic and paper carriers en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics