Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мороз, В. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Гумінський, Ю. Й. | uk_UA |
dc.contributor.author | Коньков, Д. Г. | uk_UA |
dc.contributor.author | Фоміна, Л. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Гумінська, О. Ю. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2024-12-31T07:06:29Z | |
dc.date.available | 2024-12-31T07:06:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Досвід роботи симуляційного центру Вінницького національного медичного університету: підсумки та перспективи / В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Д. Г. Коньков [та ін.] // Медична освіта. – 2019. – № 3 (Додаток). – С.78–82. – Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті україни : матеріали XVІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. – DOI 10.11603/me.2414-5998.2019.3.10131 | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI 10.11603/me.2414-5998.2019.3.10131 | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6683 | en |
dc.description.abstract | Структуровані програми симуляційного навчання надзвичайно корисні в тих галузях медицини, де виконується багато дуже небезпечних маніпуляцій – в акушерстві, анестезіології, ургентній та інтенсивній терапії, хірургії або педіатрії, для навчання персоналу, роботи з удосконалення чинних клінічних протоколів та практичних алгоритмів та/або апробації організаційних чинників у веденні ургентних ситуацій. Провідні організації охорони здоров’я порекомендували такі стандарти медичної допомоги, які змушують запроваджувати симуляційне навчання. Співробітники симуляційного центру ВНМУ ім. М. І. Пирогова використовують для симуляційного навчання в медицині: проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ/OSCE’s), призначеного для перевірки компетенції та виконання практичних навичок, таких, як комунікація, клінічне обстеження, медичні маніпуляції/призначення, призначення вправ тощо. Його складають з реальними або «удаваними» пацієнтами (пацієнтами-акторами), проходячи через декілька пунктів, на кожному з яких є свій екзаменатор та виділено певний час. До та після проведення такого іспиту ми проводили брифінг та дебрифінг. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Медична освіта | uk_UA |
dc.subject | медична симуляція | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | курсанти | uk_UA |
dc.subject | лікарі | uk_UA |
dc.subject | medical simulation | en |
dc.subject | medical education | en |
dc.subject | students | en |
dc.subject | rezidents | en |
dc.subject | doctors | en |
dc.title | Досвід роботи симуляційного центру Вінницького національного медичного університету: підсумки та перспективи | uk_UA |
dc.title.alternative | The experience of work of the simulation center of Vinnytsya national medical university: results and prospects | en |
dc.type | Article | en |