Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Досвід роботи симуляційного центру Вінницького національного медичного університету: підсумки та перспективи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мороз, В. М. uk_UA
dc.contributor.author Гумінський, Ю. Й. uk_UA
dc.contributor.author Коньков, Д. Г. uk_UA
dc.contributor.author Фоміна, Л. В. uk_UA
dc.contributor.author Гумінська, О. Ю. uk_UA
dc.date.accessioned 2024-12-31T07:06:29Z
dc.date.available 2024-12-31T07:06:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Досвід роботи симуляційного центру Вінницького національного медичного університету: підсумки та перспективи / В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Д. Г. Коньков [та ін.] // Медична освіта. – 2019. – № 3 (Додаток). – С.78–82. – Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті україни : матеріали XVІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. – DOI 10.11603/me.2414-5998.2019.3.10131 uk_UA
dc.identifier.other DOI 10.11603/me.2414-5998.2019.3.10131 en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6683 en
dc.description.abstract Структуровані програми симуляційного навчання надзвичайно корисні в тих галузях медицини, де виконується багато дуже небезпечних маніпуляцій – в акушерстві, анестезіології, ургентній та інтенсивній терапії, хірургії або педіатрії, для навчання персоналу, роботи з удосконалення чинних клінічних протоколів та практичних алгоритмів та/або апробації організаційних чинників у веденні ургентних ситуацій. Провідні організації охорони здоров’я порекомендували такі стандарти медичної допомоги, які змушують запроваджувати симуляційне навчання. Співробітники симуляційного центру ВНМУ ім. М. І. Пирогова використовують для симуляційного навчання в медицині: проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ/OSCE’s), призначеного для перевірки компетенції та виконання практичних навичок, таких, як комунікація, клінічне обстеження, медичні маніпуляції/призначення, призначення вправ тощо. Його складають з реальними або «удаваними» пацієнтами (пацієнтами-акторами), проходячи через декілька пунктів, на кожному з яких є свій екзаменатор та виділено певний час. До та після проведення такого іспиту ми проводили брифінг та дебрифінг. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Медична освіта uk_UA
dc.subject медична симуляція uk_UA
dc.subject медична освіта uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject курсанти uk_UA
dc.subject лікарі uk_UA
dc.subject medical simulation en
dc.subject medical education en
dc.subject students en
dc.subject rezidents en
dc.subject doctors en
dc.title Досвід роботи симуляційного центру Вінницького національного медичного університету: підсумки та перспективи uk_UA
dc.title.alternative The experience of work of the simulation center of Vinnytsya national medical university: results and prospects en
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика