Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Івашкевич, Є. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2024-11-27T10:56:47Z | |
dc.date.available | 2024-11-27T10:56:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Івашкевич Є. М. Виховання в майбутніх педагогів культури безпечної професійної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій : дис. … д-ра філософії : 011 / Івашкевич Євген Михайлович ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2024. – 265 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6659 | en |
dc.description.abstract | На основі аналізу світового та вітчизняного досвіду, враховуючи сучасні українські реалії, у дисертації визначено сфери відповідальності педагогів під час організації навчання в умовах надзвичайних ситуацій. Автором доведено необхідність виховання в майбутніх педагогів культури безпечної професійної поведінки, яка є його реакцією на загрози учасникам освітнього процесу, що виникли або можуть виникнути внаслідок надзвичайних ситуацій різного характеру (пандемії, воєнні дії, терористичні атаки, псевдомінування, руйнування шкільних приміщень, булінг і кібербулінг, релігійні конфлікти, діяльність деструктивних спільнот тощо). | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | безпека життєдіяльності | uk_UA |
dc.subject | безпека освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.subject | культура безпечної поведінки | uk_UA |
dc.subject | надзвичайні ситуації | uk_UA |
dc.subject | післявоєнний час | uk_UA |
dc.subject | повномасштабне вторгнення | uk_UA |
dc.subject | психологічна підтримка | uk_UA |
dc.subject | функції педагога в умовах НС | uk_UA |
dc.subject | цивільний захист | uk_UA |
dc.title | Виховання в майбутніх педагогів культури безпечної професійної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій | uk_UA |
dc.type | Other | en |