Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Медражевська, Я. А. | uk_UA |
dc.contributor.author | Фік, Л. О. | uk_UA |
dc.contributor.author | Черепахіна, Л. П. | uk_UA |
dc.contributor.author | Малик, С. Л. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2024-03-01T10:51:12Z | en |
dc.date.available | 2024-03-01T10:51:12Z | en |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Технологія співробітництва як інструмент інтерактивного навчання / Я. А. Медражевська, Л. О. Фік, Л. П. Черепахіна, С. Л. Малик // Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах : тези доп. II навч.-метод. конф., 7 лют. 2024 р., Вінниця / ВНМУ ім. М. І. Пирогова. – Вінниця, 2024. – С. 142–144. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6480 | en |
dc.description.abstract | Важливою потребою у навчанні студентів ЗВО є проблема пошуку найбільш ефективних освітніх технологій. Модернізація української освіти повинна бути орієнтована та спрямована на демократизацію взаємовідносин викладача і студента, що передбачає використання нових технік: відхід від дублювання інформації та монологічного викладу матеріалу; демонстрація можливості отримання цих даних з доступних джерел; сприяння створенню атмосфери співробітництва; перехід до діалогу між викладачем і студентами та студентами між собою. Залучення в освітній процес активних методів навчання дає змогу розкрити творчі здібності, розвивати ініціативу та активізувати навчально-пізнавальну діяльність студента. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | ВНМУ ім. М. І. Пирогова | uk_UA |
dc.subject | освітні технології | uk_UA |
dc.subject | активні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | технологія співробітництва | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.title | Технологія співробітництва як інструмент інтерактивного навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |