dc.identifier.citation |
Фоміна Л. В. Ревізія основних компонентів ОСП(К)І відповідно до принципів доказової медичної освіти /Л. В. Фоміна, Д. Г. Коньков, В. В. Кливак // Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах : тези доп. II навч.-метод. конф., 7 лют. 2024 р., Вінниця / ВНМУ ім. Пирогова. – Вінниця, 2024. – С. 253–254. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Нове Положення по ОСП(К)І (2024) передбачає ряд суттєвих вдосконалень з урахуванням реалій сьогодення (розвиток інформаційно-інноваційних, віртуальних технологій та динамічна зміна безпекової ситуації). Зокрема, клінічні станції передбачатимуть використання не лише стандартизованого пацієнта, а й вперше окремо виділено гібридного (симульованого) пацієнта, що значно розширює можливості іспиту, оскільки передбачає використання студента/тьютора/ аніматора, який реалістично відтворює стан, виходячи із певного клінічного сценарію, із застосуванням додаткових засобів на його тілі (штучна шкіра, судини, датчики серцевих тонів, легеневих звуків та перистальтичних шумів, штучні рідини тощо), що виводить проведення іспиту на новий рівень. Окремий вид гібридного пацієнта, який активно використовуватиметься на іспитах – клінічні відеокейси (з бажаною тривалістю кейсу до 3 хвилин) на основі телемедичних технологій із можливим залученням тих же тьюторів (забезпечує кращу, більш економічно ефективну медичну допомогу в умовах воєнного стану та дистанційного навчання). |
uk_UA |