dc.identifier.citation |
Основні принципи використання симульованих пацієнтів у медичній освіті / В. В. Петрушенко, Л. В. Фоміна, Д. Г. Коньков, В. В. Кливак // Сучасні тенденції та перспективи розвитку вищої медичної (фармацевтичної) освіти в Україні : матеріали XХ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 18–19 трав. 2023 р.). – Тернопіль : Укрмедкнига, 2023. – С.149–158. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Медична підготовка студентів та лікарів традиційно орієнтована на «пацієнт-центрованому». Однак зміни в наданні медичної допомоги в поєднанні з занепокоєнням щодо недостатньої об’єктивності або стандартизації клінічних обстежень призводять до впровадження «симульованого пацієнта». Симульовані пацієнти (СП) наразі широко використовуються для навчання та оцінювання результатів навчання. Вони зазвичай, але не обов’язково, є непрофесіоналами (студенти, тьютори), які навчені зображати пацієнта з певним захворюванням у реалістичний спосіб, іноді у стандартизований спосіб (де вони виконують певну послідовність дій). СП можна використовувати для навчання та оцінювання навичок консультації, клінічного/фізичного обстеження та лікування пацієнта в спеціалізованих навчальних середовищах (університетах) або на місці (лікарні). Хоча усі симульовані пацієнти грають визначені ролі, але їх також успішно використовують для надання зворотного зв’язку та оцінки успішності студентів. Зрозуміло, що, враховуючи такий потенційний рівень участі в медичній підготовці, критично важливо належним чином набирати, навчати та використовувати симульованих пацієнтів. Ми надали огляд того, як це зробити як для навчання, так й для оцінювання результатів навчання. |
uk_UA |