Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шінкарук-Диковицька, М. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Федик, Т. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Побережна, Г. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Гаджула, Н. Г. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T08:36:35Z | |
dc.date.available | 2023-03-17T08:36:35Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів-стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи / М. М. Шінкарук-Диковицька, Т. В. Федик, Г. М. Побережна, Н. Г. Гаджула // Biomedical and biosocial anthropology. – 2017. – № 29. – С. 205–208. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6099 | |
dc.description.abstract | Робота аналізує досвід педагогічного оцінювання результатів навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології на засадах компетентісного підходу. Приведені критерії та методичні прийоми оцінювання досягнень майбутніх стоматологів. Розглянуті проблеми оптимізації оцінювання знань та перспективи їх вирішення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Biomedical and biosocial anthropology | en |
dc.subject | педагогічне оцінювання | uk_UA |
dc.subject | компетентісний підхід | uk_UA |
dc.subject | профільна кафедра | uk_UA |
dc.title | Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів-стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | en |