Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Гібридна симуляція як ідеальне відображення інтеграції стандартизованого пацієнта та високотехнологічних тренажерів

Show simple item record

dc.contributor.author Коньков, Д. Г. uk
dc.contributor.author Кливак, В. В. uk
dc.contributor.author Байда, Л. С. uk
dc.date.accessioned 2023-01-30T12:55:07Z
dc.date.available 2023-01-30T12:55:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Коньков Д. Г. Гібридна симуляція як ідеальне відображення інтеграції стандартизованого пацієнта та високотехнологічних тренажерів / Д. Г. Коньков, В. В. Кливак, Л. С. Байда // Безперервний професійний розвиток лікарів та провізорів на сучасному етапі : зб. матеріалів наук.-практ. конф. з міжнар. участю. - Київ, 2022. - С. 26-33. uk_UA
dc.identifier.issn УДК 614.25:615.1:378.22.001.73
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6028
dc.description.abstract Гібридна симуляція, що використовує технологію переносних пристроїв, інтегровану з акторами-людьми (стандартизовані пацієнти), може представляти економічно ефективну альтернативу сценаріям високоточного симуляційного навчання. Наше дослідження показує, що гібридна симуляція може бути настільки ж ефективною, як і високоякісні симулятори в певних сценаріях навчання, водночас забезпечуючи чудовий навчальний контекст для покращення взаємодії між студентами, курсантами, пацієнтами та медичним персоналом, і для кращого занурення курсантів в почуття та емоції клінічного сценарію. Багатьом навчальним закладам охорони здоров’я не вистачає фінансових коштів для придбання високотехнологічних симуляторів пацієнтів. Як наслідок, викладачам і персоналу часто доводиться імпровізувати рішення для навчання на основі симуляції, використовуючи наявне обладнання в поєднанні з додатковими, іноді нестандартними, матеріалами. Такий підхід може поставити студентів, які закінчили ці навчальні заклади, у невигідне становище порівняно з тими студентами, які відвідують більш заможні навчальні заклади з сучасним обладнанням для медичної симуляції. Гібридний підхід до симуляції може надати коледжам і університетам з обмеженим бюджетом більш доступний варіант симуляції, водночас забезпечуючи більш ефективний досвід навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject гібридна симуляція uk_UA
dc.subject високотехнологічний тренажер uk_UA
dc.subject стандартизований пацієнт uk_UA
dc.subject симуляційна медицина uk_UA
dc.subject медична освіта uk_UA
dc.title Гібридна симуляція як ідеальне відображення інтеграції стандартизованого пацієнта та високотехнологічних тренажерів uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics