Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Актуалізація навичок педагога, що необхідні для організації освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Коломієць, А. М. uk
dc.contributor.author Громов, Є. В. uk
dc.contributor.author Жовнич, О. В. uk
dc.contributor.author Коломієць, Д. І. uk
dc.contributor.author Івашкевич, Є. М.
dc.date.accessioned 2023-01-19T10:32:06Z
dc.date.available 2023-01-19T10:32:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Актуалізація навичок педагога, що необхідні для організації освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій / А. М. Коломієць, Є. В. Громов, О. В. Жовнич, Д. І. Коломієць, Є. М. Івашкевич // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2022. - Вип. 65. - С. 147-154. - DOI: 10.31652/2412-1142-2022-65-147-154 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6020
dc.description.abstract У статті зазначено, що значною мірою місія підготовки шкільної молоді та студентів до життєдіяльності в складних умовах надзвичайних ситуацій, зокрема й під час воєнного стану, покладена на педагогів. Саме їм необхідно навчити всіх учасників освітнього процесу, як діяти в окремих екстремальних ситуаціях. Зазначено, що пандемія коронавірусної інфекції 2019 року COVID-19, яка зачепила увесь світ, створила надзвичайну ситуацію для всіх верств населення. Педагогам також довелось перебудовувати освітній процес і навчати учнів до навчання в нових умовах, коли є загрози їхньому життю та здоров’ю. Вказано, що повномасштабне вторгнення Російської Федерації в Україну 24 лютого 2022 року є надзвичайною ситуацією воєнного характеру, яка спричинила виникнення екстремальних ситуацій на всій території нашої держави. Вказано на потребу у формуванні в майбутніх педагогів екстремальної компетентності та культури безпечної поведінки всіх учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій. Визначено навички, які необхідні педагогам для організації освітнього процесу в надзвичайних умовах, зокрема й тоді, коли є загроза виникнення екстремальних ситуацій. До гнучких навичок (soft skills), що необхідні педагогам для того, щоб організовувати освітній процес в надзвичайних умовах, віднесено такі: навички психологічної саморегуляції, навички лідерства, навички критичного мислення, навички емпатії, навички оцінювання ризиків і загроз під час екстремальних ситуацій, навички сугестивного впливу на учнів, навички чіткого й жорсткого контролю за поведінкою учнів під час екстремальних ситуацій, навички безконфліктної комунікації, навички психологічної та екстреної домедичної допомоги. Зроблено висновок, що наразі необхідним є вивчення досвіду європейських країн, які у недалекому минулому змушені були організовувати освітній процес в умовах воєнного стану або активної конфронтації на прикордонних (спірних) територіях, а також в часи повоєнного відновлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject воєнний стан uk_UA
dc.subject культура безпечної поведінки uk_UA
dc.subject гнучкі навички uk_UA
dc.subject екстремальні ситуації uk_UA
dc.subject надзвичайні ситуації uk_UA
dc.subject організація освітнього процесу uk_UA
dc.subject післявоєнний час uk_UA
dc.subject повномасштабне вторгнення uk_UA
dc.title Актуалізація навичок педагога, що необхідні для організації освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій uk_UA
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика