Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Необхідність вивчення європейського досвіду організації освітнього процесу в умовах воєнного стану та в післявоєнний час

Show simple item record

dc.contributor.author Івашкевич, Є. М. uk
dc.contributor.author Грицак, А. В. uk
dc.contributor.author Добринський В. С. uk
dc.contributor.author Хомік, О. М. uk
dc.contributor.author Коломієць, Д. І. uk
dc.date.accessioned 2022-12-22T20:18:46Z
dc.date.available 2022-12-22T20:18:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Необхідність вивчення європейського досвіду організації освітнього процесу в умовах воєнного стану та в післявоєнний час / Д. І. Коломієць, Є. М. Івашкевич, А. В. Грицак, В. С. Добринський, О. М. Хомік // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Спецвип. Т. 1. – Київ : Гельветика, 2022. – С. 164-167. - Сер. 5. "Педагогічні науки: реалії та перспективи". uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5998
dc.description.abstract У статті проаналізовано завдання педагогів щодо організації та здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням і реагуванням на надзвичайні ситуації воєнного характеру та захистом від їхніх ймовірних факторів ураження учасників освітнього процесу. Дослідження базується на припущенні, що значною мірою місія підготовки дошкільників, шкільної молоді та студентів до життєдіяльності в умовах надзвичайних ситуацій, зокрема й під час воєнного стану, покладена на педагогів. Доведено актуальність потреби в розробленні теоретичних основ і практичних методик підготовки педагогів до формування культури безпечної поведінки шкільної молоді в умовах надзвичайних ситуацій, особливо у воєнний і післявоєнний час. Здійснено аналіз наявних досліджень українських і закордонних науковців щодо організації освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій. Вказано на необхідність вивчення європейського досвіду організації освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій. З’ясовано, що на диво мало опублікованих досліджень щодо проблем організації освітнього процесу та ролі освіти в умовах воєнного стану чи в повоєнний час. Зроблено висновок щодо необхідності імплементації кращих європейських практик організації освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій у зміст професійної підготовки майбутніх педагогів із метою формування в них культури безпечної професійної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, спричинених природними катаклізмами, військовими діями тощо. Автори також наголошують на необхідності проведення подальших досліджень, спрямованих на визначення компонентів, критеріїв і показників культури безпечної професійної поведінки педагога в умовах надзвичайних ситуацій та розроблення механізмів імплементації відповідних елементів європейського досвіду у зміст навчальних дисциплін українських закладів освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject воєнний час uk_UA
dc.subject захист учасників освітнього процесу uk_UA
dc.subject культура безпечної поведінки uk_UA
dc.subject надзвичайні ситуації uk_UA
dc.subject післявоєнний час uk_UA
dc.subject повномасштабне вторгнення uk_UA
dc.title Необхідність вивчення європейського досвіду організації освітнього процесу в умовах воєнного стану та в післявоєнний час uk_UA
dc.title.alternative The necessity of studying the European experience of the educational process organization under conditions of the war time and in the post-war period en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics