dc.contributor.author |
Чоpна, В. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Подолян, В. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Івашкевич, Є. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Кондратюк, В. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Гудзевич, Л. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Коломієць, Д. І. |
uk |
dc.date.accessioned |
2022-12-16T08:53:36Z |
|
dc.date.available |
2022-12-16T08:53:36Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Аналіз засвоєння знань працівників освіти після курсу надання першої психологічної та домедичної допомоги в надзвичайних ситуаціях / В. В. Чорна, В. М. Подолян, Є. М. Івашкевич [та ін.] // Moderní aspekty vědy : Svazek XXVI mezinárodní kolektivní monografie, (Чеська республіка, 7-12 грудня 2022 р.). - Jesenice : Mezinárodní Ekonomický Institut s. r. o., 2022. - § 3.7. - P. 217-241. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5989 |
|
dc.description.abstract |
Одним з дієвих засобів щодо засвоєння навичок першої психологічної та домедичної допомоги під час війни для педагогічних працівників було проведено вебінар на тему: «Психологічна та домедична допомога при надзвичайних ситуаціях військового характеру», організований у співпраці освітнього хабу «NotBox» Вінницького державного університету ім. Михайла Коцюбинського та Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. У анкетуванні до початку та після вебінару прийняли участь 134 працівника освіти із них 3,8% – чоловічої статті та 96,2% – жіночої статті (віком від 20-30 років – 23,3%; від 30-40 років – 28,5%; від 40-50 років – 23,3%; більше 50 років – 24,9%). Респонденти склали декілька груп: вихователі закладів дошкільної освіти – 9,8%; завідувачки закладів дошкільної освіти – 1,5%; вчителі загально-освітніх шкіл – 79,1%; інші – 9 %. Таким чином, було відмічено статистично значущі до та після покращення елементів знань. Тому подальшими перспективами мають стати проведення вебінарів щодо практичних навичок в симуляційних класах для закріплення теоретичних знань під наглядом досвідченого інструктора до повного освоєння техніки. На державному рівні зобов’язати проходження безкоштовних курсів першої домедичної допомоги певних категорій професій: освітян, працівників транспортних засобів, правоохоронних органів, рятувально-оперативної служби, працівників великих супермаркетів тощо. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
перша психологічна та домедична допомога |
uk_UA |
dc.subject |
повітряна тривога |
uk_UA |
dc.subject |
«тривожний рюкзак» та аптечка |
uk_UA |
dc.subject |
працівники освіти |
uk_UA |
dc.subject |
воєнний стан |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз засвоєння знань працівників освіти після курсу надання першої психологічної та домедичної допомоги в надзвичайних ситуаціях |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Аssessment of knowledge comprehension by education professionals after the course of psychological and first medical care in emergency situations |
en |
dc.type |
Book chapter |
en |