Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слюсар, О. А. uk
dc.contributor.author Ющенко, Т. І. uk
dc.contributor.author Косарєва, А. Є. uk
dc.contributor.author Слободянюк, Л. В. uk
dc.date.accessioned 2017-05-14T12:10:52Z
dc.date.available 2017-05-14T12:10:52Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Проблеми модернізації фармацевтичної освіти в Україні / О. А. Слюсар, Т. І. Ющенко, А. Є. Косарєва, Л. В. Слободянюк // Зб. тез наук. робіт учасників всеукр. наук.-практ. конф., 16 берез. 2016 р., Вінниця. – Вінниця, 2016. – 128 с. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/592
dc.description.abstract Для України європейська інтеграція – це шлях модернізації, який зумовлює перебіг не тільки економічних, соціальних процесів, які відбуваються в країні, але й освітніх. У роботі розглянуто рівні підготовки спеціалістів фармацевтичної галузі в Україні і європейських країнах. В Європейському Союзі розробкою і реалізацією освітніх займаються всі інститути, в т.ч. загальноєвропейські центри та агентства. В березні 2000 року Лісабонський саміт Європейської Ради прийняв «Меморандум безперервної освіти ЄС». В рішеннях якого зафіксовані шість принципів безперервної освіти. В Україні безперервність фармацевтичної освіти забезпечується раціональним поєднанням: первинної спеціалізації шляхом навчання в інтернатурі; вторинної спеціалізації за окремими спеціальностями на циклах спеціалізації за фахом. Таким чином під безперервною освітою слід розуміти гармонійний процес постійного оновлення особистості на кожному із етапів розвитку. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject фармацевтична освіта uk
dc.subject фармацевт uk
dc.subject провізор uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.title Проблеми модернізації фармацевтичної освіти в Україні uk
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика