Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Слюсар, О. А. | uk |
dc.contributor.author | Ющенко, Т. І. | uk |
dc.contributor.author | Косарєва, А. Є. | uk |
dc.contributor.author | Слободянюк, Л. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-05-14T12:10:52Z | |
dc.date.available | 2017-05-14T12:10:52Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Проблеми модернізації фармацевтичної освіти в Україні / О. А. Слюсар, Т. І. Ющенко, А. Є. Косарєва, Л. В. Слободянюк // Зб. тез наук. робіт учасників всеукр. наук.-практ. конф., 16 берез. 2016 р., Вінниця. – Вінниця, 2016. – 128 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/592 | |
dc.description.abstract | Для України європейська інтеграція – це шлях модернізації, який зумовлює перебіг не тільки економічних, соціальних процесів, які відбуваються в країні, але й освітніх. У роботі розглянуто рівні підготовки спеціалістів фармацевтичної галузі в Україні і європейських країнах. В Європейському Союзі розробкою і реалізацією освітніх займаються всі інститути, в т.ч. загальноєвропейські центри та агентства. В березні 2000 року Лісабонський саміт Європейської Ради прийняв «Меморандум безперервної освіти ЄС». В рішеннях якого зафіксовані шість принципів безперервної освіти. В Україні безперервність фармацевтичної освіти забезпечується раціональним поєднанням: первинної спеціалізації шляхом навчання в інтернатурі; вторинної спеціалізації за окремими спеціальностями на циклах спеціалізації за фахом. Таким чином під безперервною освітою слід розуміти гармонійний процес постійного оновлення особистості на кожному із етапів розвитку. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | фармацевтична освіта | uk |
dc.subject | фармацевт | uk |
dc.subject | провізор | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.title | Проблеми модернізації фармацевтичної освіти в Україні | uk |
dc.type | Article | en |