Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Косьяненко, С. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-11-27T07:35:28Z | |
dc.date.available | 2022-11-27T07:35:28Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Косьяненко С. М. Роль симуляції у медичній освіті / С. М. Косьяненко // The 9th International scientific and practical conference “Study of world opinion regarding the development of science”. - 2022. - Р. 330-332. | uk, en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5929 | |
dc.description.abstract | Симуляція – це штучне представлення складного процесу реального світу з достатньою точністю з метою сприяння навчанню шляхом занурення, роздумів, зворотного зв’язку та практики за вирахуванням ризиків, властивих подібному досвіду реального життя. Медична освіта все більше приділяє увагу навчальній програмі, заснованій на когнітивній, психомоторній та емоційній сферах навчання студентів. У всьому світі спостерігається зрушення в методах медичної освіти в бік експериментального («практичного») медичного навчання - симуляції; однак застосування цієї концепції до реальних пацієнтів є менш прийнятним для суспільства та є предметом юридичних та етичних питань. Медичне моделювання пропонує численні потенційні стратегії всебічного та практичного навчання та безпечнішого догляду за пацієнтами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | The 9th International scientific and practical conference “Study of world opinion regarding the development of science” | en |
dc.subject | симуляція | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.title | Роль симуляції у медичній освіті | uk_UA |
dc.type | Article | en |