Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Солейко, Д. С. | uk |
dc.contributor.author | Горбатюк, О. М. | uk |
dc.contributor.author | Солейко, Н. П. | uk |
dc.contributor.author | Солейко, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-11-22T08:25:49Z | |
dc.date.available | 2022-11-22T08:25:49Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ефективність та обґрунтованість використання корпоративної платформи, як інструменту дистанційної освіти у вищих навчальних закладах / Д. С. Солейко, О. М. Горбатюк, Н. П. Солейко, В. В. Солейко // Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. навч.-метод. конф., Вінниця, 10 лют. 2021 р. - Вінниця, 2021. - С. 194-195. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5882 | |
dc.description.abstract | В останні 20 років в сучасному світі все більшої актуальності та затребуваності набуває дистанційна корпоративна освіта (корпорація - об'єднана група, коло осіб однієї професії). Слід зазначити, що в багатьох випадках, особливо в умовах пандемії COVID-19, дистанційна освіта є чи неєдиними механізмом забезпечення безперервності та належної якості освіти всіх рівнів та напрямків і дозволяє запобігти розповсюдженню зазначеної інфекційної хвороби шляхом поширення в локальних організованих групах учнів, студентів, курсантів та викладачів. Здійснення дистанційної форми навчання можливе за наявності 4 умов: сталого інтернет-зв'язку, забезпечення необхідними технічними засобами (стаціонарним або мобільним комп'ютерним пристроєм - КП) того, хто навчає (викладача) та тих, кого навчають (студентів, учнів, курсантів), наявності та вільного доступу кожного із зазначеної групи до необхідного програмного забезпечення (корпоративної платформи, сервісу), вміння кожного члена групи використовувати під час навчання КП і програмне забезпечення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | корпоративна платформа | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.title | Ефективність та обґрунтованість використання корпоративної платформи, як інструменту дистанційної освіти у вищих навчальних закладах | uk_UA |
dc.type | Article | en |