dc.contributor.author |
Солейко, Д. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Конопліцький, В. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Солейко, Н. П. |
uk |
dc.contributor.author |
Горбатюк, О. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Сасюк, А. І. |
uk |
dc.contributor.author |
Солейко, В. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2022-11-21T09:12:45Z |
|
dc.date.available |
2022-11-21T09:12:45Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Інформативна форма об’єктивної оцінки знань студентів вищих медичних навчальних закладів / Д. С. Солейко, В. С. Конопліцький, Н. П. Солейко [та ін.] // Медична симуляція - погляд у майбутнє (впровадження інноваційних технологій у Вищу Медичну Освіту України) (для лікарів, науковців та молодих вчених) : тези доп. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Вінниця, 07-08 лют. 2020 р. - Вінниця : Твори, 2020. - C. 40-42. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5867 |
|
dc.description.abstract |
Відповідно до постанови кабінету міністрів України №334 (Про затвердження порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальностями галузі знань “22 Охорона здоров’я”) від 28.03.2018 р. у 2018-2019 навчальному році у ВНМУ ім. М. І. Пирогова була впроваджена нова форма оцінки знань на державних іспитах студентів 6-го курсу - objective structured clinical examination (OSCE). За концепцією постанови кабінету міністрів України №334 основними завданнями нової форми об’єктивної оцінки знань студентів вищих медичних навчальних закладів мають бути: об’єктивність, прозорість, публічність, незалежність, нетерпимість до проявів корупції та хабарництва, інтеграція у міжнародний освітній та науковий простір, обов’язковість, єдність методики оцінювання результатів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Вінниця : Твори |
uk_UA |
dc.subject |
інформативна форма |
uk_UA |
dc.subject |
оцінка знань |
uk_UA |
dc.subject |
студент |
uk_UA |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.title |
Інформативна форма об’єктивної оцінки знань студентів вищих медичних навчальних закладів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |