Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Формування професійних компетентностей фахівців медичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Димар, Н. М. uk
dc.contributor.author Сойка, Л. Д. uk
dc.contributor.author Шевчук, А. М. uk
dc.date.accessioned 2022-11-04T19:15:46Z
dc.date.available 2022-11-04T19:15:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Димар Н. М. Формування професійних компетентностей фахівців медичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання / Н. М. Димар, Л. Д. Сойка, А. М. Шевчук // Іноваційна педагогіка. - 2021.- Вип. 39. - С.139-142. - DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/39.27 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5788
dc.description.abstract У статті розглянуто питання компетентності фахівців медичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання. Одним із першочергових завдань вищої освіти є формування професійних компетентностей майбутніх фахівців. Доведено, що ключовим компетентностям приділяється значна увага в процесі навчання студентів. Визначено, що компетентність – це здатність до інтеграції знань і навичок, їх використання в умовах вимог зовнішнього середовища. У роботі представлено результати анкетування студентів V курсу медичного факультету Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, які спрямовані на визначення проблем дистанційної освіти в частини формування професійної компетентності. Актуальність дослідження обґрунтована тим, що натепер у світі тривають зміни не тільки у сфері охорони здоров’я, але й в освіті. Ключовим завданням вищої освіти є формування професійних компетенцій майбутніх спеціалістів. Особлива увага приділяється інформаційно-комунікативній компетентності, оскільки вона є базовою складовою частиною для медичного фахівця. У процесі дослідження доведено, що дистанційне навчання впливає на формування компетентностей і засвоєння практичних навичок студентівмедиків; виявлено основні переваги й недоліки дистанційної форми навчання. Установлено, що в умовах дистанційного навчання в студентів сформовано навички роботи з великим обсягом інформації та розвинуто мотивацію до самоосвіти. Визначено, що під професійною компетентністю майбутнього лікаря слід розуміти теоретичну й практичну підготовленість студента на основі особистих і професійно важливих якостей, зокрема стан сформованості професійних знань, умінь і навичок, ціннісних орієнтацій та аналітичних, прогностичних, проєктувальних здібностей, необхідних для виконання діяльності лікаря. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.title Формування професійних компетентностей фахівців медичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання uk_UA
dc.title.alternative Formation of professional competences of medical specialties in the conditions of distance learning en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics