Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фоміна, Н. С. | uk |
dc.contributor.author | Фомін, О. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T10:54:27Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T10:54:27Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Фомін Н. С. Роль тестового контролю в оцінюванні знань студентів / H. C. Фоміна, О. О. Фомін // Підготовка медичних кадрів у сучасних умовах реформи системи охорони здоров’я України : тези доп. навч.- метод. конф., 15 лют. 2017 р. - Вінниця, 2017.- С. 194-195. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5189 | |
dc.description.abstract | Стратегічна мета реформи вищої медичної освіти полягає у підвищені конкурентоспроможності української медичної школи на етапі її входження до загальноєвропейського простору. Використання професійно-орієнтованих тестових методик є однією з ланок оцінки рівня знань. Тестові завдання у структурі навчальних дисциплін дозволяють реалізовувати нові аспекти навчання. Тестові завдання спрямовуємо на формування компетентності студентів до аналізу інформації та її аргументованого відбору, стимулювання інтелектуальної діяльності та пізнавальної активності студентів. Тестові завдання сприяють розвитку творчого мислення, необхідного для майбутньої професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | тестове опитування | uk_UA |
dc.title | Роль тестового контролю в оцінюванні знань студентів | uk_UA |
dc.type | Article | en |