Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Фоміна, Л. В. | uk |
dc.contributor.author | Фомін, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Меркулова, Д. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-03-22T12:25:21Z | |
dc.date.available | 2021-03-22T12:25:21Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Фоміна Л. В. Новітні технології у медицині - використання для підготовки студентів ВНМУ / Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова // Ювілейна ХХ міжнар. наук.-метод. конф. "Управління якістю підготовки фахівців", 23-24 квіт. 2015 р. - Одеса, 2015. - С. 291-292. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5153 | |
dc.description.abstract | Формування творчої особистості спеціаліста, який має здібності до саморозвитку, самонавчання, інноваційної діяльності, є основною задачею вищої освіти на сучасному етапі. Сучасна система поглядів на педагогічний процес орієнтована на людину, її цілі, потреби та цінності, тобто має особистісно-орієнтований підхід до навчання, який створено на основі ідей педагогічної та філософської антропології. Цей процес можливий не тільки шляхом передачі знань у готовому вигляді від викладача до студента. Необхідно переводити студента з пасивного приймання знань до активного їх творця, який уміє сформулювати проблему, проаналізувати шляхи її рішення та доказати її вірність. Реформа вищої освіта по своїй суті зв’язана з переходом від парадигми навчання до парадигми освіти. В цьому плані самостійна робота студентів (СРС) повинна стати основою освітянського процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | мозкова атака | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльность | uk_UA |
dc.title | Новітні технології у медицині - використання для підготовки студентів ВНМУ | uk_UA |
dc.type | Article | en |