Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Заріцька, Е. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-01-28T18:48:23Z | |
dc.date.available | 2021-01-28T18:48:23Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Заріцька Е. М. Застосування диференціальних рівнянь в моделюванні медико-біологічних процесів у підготовці лікаря / Е. М. Заріцька // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ ; Вінниця : Планер, 2005. – Вип. 7. – С. 291–296. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5067 | |
dc.description.abstract | Як відомо, не зважаючи на досягнення науково-технічного прогресу, сучасна медицина ще далеко не досконала, а лікарі, на жаль, допускають помилки в своїй роботі. На всіх етапах розвитку суспільство ставить перед лікарем високі вимоги, які не допускають в його діяльності професійних помилок, особливо тих, що несуть за собою важкі та невиправні наслідки. Лікарські помилки були, є і, на жаль, будуть, проте ставлення до них не може бути однозначним. До них не можна відноситись як до неминучих супутників лікарської діяльності. Нагадаємо, що у вітчизняній медицині вивченню причин лікарських помилок традиційно приділялося багато уваги. Розбирання діагностичних і лікарських помилок, пошук шляхів їхнього подолання вважалось обов’язковим, якщо не головним компонентом самовдосконалення лікаря. Висловлювання Гіпократа про те, що помилка повинна стати джерелом знань, говорить про необхідність удосконалення професійної підготовки майбутніх лікарів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | диференціальні рівняння | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.subject | медико-біологічні процеси | uk_UA |
dc.title | Застосування диференціальних рівнянь в моделюванні медико-біологічних процесів у підготовці лікаря | uk_UA |
dc.type | Article | en |