Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бондарчук, Я. С. uk
dc.date.accessioned 2020-11-26T10:11:53Z
dc.date.available 2020-11-26T10:11:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бондарчук Я. Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова / Я. Бондарчук // Бібліотечний форум: історія , теорія і практика. – 2020. – № 4. – С. 14-16. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4955 en
dc.description.abstract В статті проаналізовано інтерпретацію основ маркетингу відповідно до діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Представлено практичний досвід, який полягає в презентації ресурсів, програм та безкоштовних інструментів для створення маркетингових матеріалів та генерації сучасних PR ідей. uk
dc.language.iso uk_UA_ uk
dc.publisher Бібліотечний форум: історія, теорія і практика uk
dc.subject діяльність бібліотеки uk
dc.subject наукова бібліотека ВНМУ ім. М. І. Пирогова uk
dc.subject ресурси бібліотеки uk
dc.subject інформаційні ресурси uk
dc.subject бібліотечний маркетинг uk
dc.title Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова uk
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика