Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондарчук, Я. С. uk
dc.date.accessioned 2020-11-26T10:11:53Z
dc.date.available 2020-11-26T10:11:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бондарчук Я. Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова / Я. Бондарчук // Бібліотечний форум: історія , теорія і практика. – 2020. – № 4. – С. 14-16. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4955 en
dc.description.abstract В статті проаналізовано інтерпретацію основ маркетингу відповідно до діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Представлено практичний досвід, який полягає в презентації ресурсів, програм та безкоштовних інструментів для створення маркетингових матеріалів та генерації сучасних PR ідей. uk
dc.language.iso uk_UA_ uk
dc.publisher Бібліотечний форум: історія, теорія і практика uk
dc.subject діяльність бібліотеки uk
dc.subject наукова бібліотека ВНМУ ім. М. І. Пирогова uk
dc.subject ресурси бібліотеки uk
dc.subject інформаційні ресурси uk
dc.subject бібліотечний маркетинг uk
dc.title Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова uk
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика